Smart-ID

Smart-ID ir bezmaksas mobilā lietotne, ar kuru var ērti un vienkārši piekļūt e-pakalpojumiem un parakstīt dokumentus!

 

Lai izmantotu Smart-ID dokumentu parakstīšanai, ir nepieciešams:
  • Viedtālrunis;
    - Mobilais internets vai WI-FI pieslēgums;
    - Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts (QES).
Smart-ID

Vairāk informācijas

Smart-ID veidi

Kā iegūt Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu (QES)

Kā reģistrēt Smart-ID kontu

Smart-ID izmantošana ir droša

PIN kods aizsargā Jūsu personas informāciju

Lai Smart-ID darbotos, ir nepieciešams tikai interneta savienojums un jāatceras PIN kodi. Smart-ID izmanto divus atšķirīgus PIN kodus.

– PIN1 izmanto, lai nodrošinātu piekļuvi Taviem kontiem, piemēram, bankas kontam.
– PIN2 ir nepieciešams, lai elektroniski parakstītu dokumentus un apstiprinātu bankas darījumus.

Abus PIN kodus Tu izvēlēsies tad, kad pirmoreiz reģistrēsi savu lietotnes Smart-ID kontu. Šie PIN kodi nekur netiek saglabāti, tāpēc tos atcerēties ir ļoti svarīgi, jo nav nekādu vēlāk izmantojamu “atgādinājumu”. Ja aizmirsīsi PIN kodu, vienīgais risinājums ir dzēst esošo kontu un reģistrēt jaunu. Izvēlies PIN kodus rūpīgi un neizpaud tos nevienam!

Ja mobilā ierīce tiek nozagta un kāds mēģina “uzlauzt” Tavu kontu, PIN kodi gādā par datu drošību. Ja PIN kods tiek nepareizi ievadīts trīs reizes pēc kārtas, Tavs konts tiek bloķēts uz 3 stundām. Ja nepareizs PIN kods tiek atkal ievadīts trīs reizes pēc kārtas, konts tiek bloķēts uz 24 stundām. Ja tas notiek vēl trešo reizi, konts tiek neatgriezeniski bloķēts.

Tavi konti ir drošībā pat mobilās ierīces pazaudēšanas gadījumā

Smart-ID lietotnē netiek saglabātas Tavas paroles vai PIN kodi.

Elektroniskie paraksti — veiktās darbības derīguma apstiprinājumi — tiek nodrošināti tikai pēc lietotāja identitātes apstiprināšanas. Smart-ID izmanto komplicētu sistēmu, lai nodrošinātu katra elektroniskā paraksta drošību.

Nepieciešama palīdzība?

Zvani: