> Smart-ID Basic vari izmantot universālo banku internetbankas darbību veikšanai.
> Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts (QES) paredzēts ne tikai ērtākai internetbankas lietošanai, bet tas būs kā tavs elektroniskais paraksts, slēdzot līgumus un apstiprinot pieprasījumus arī pie citiem uzņēmumiem.
Lai atjaunotu savu Smart-ID Basic versiju uz Smart ID kvalificēto elektronisko parakstu (QES), noskaties videopamācību, kā to viegli un ērti izdarīt
PIN kods aizsargā Jūsu personas informāciju
Lai Smart-ID darbotos, ir nepieciešams tikai interneta savienojums un jāatceras PIN kodi. Smart-ID izmanto divus atšķirīgus PIN kodus.
- PIN1 izmanto, lai nodrošinātu piekļuvi Jūsu kontiem, piemēram, bankas kontam.
- PIN2 ir nepieciešams, lai elektroniski parakstītu dokumentus un apstiprinātu bankas darījumus.
Abus PIN kodus Jūs izvēlaties tad, kad pirmoreiz reģistrējat savu lietotnes Smart-ID kontu. Šie PIN kodi nekur netiek saglabāti, tāpēc tos atcerēties ir ļoti svarīgi, jo nav nekādu vēlāk izmantojamu “atgādinājumu”. Ja aizmirstat PIN kodu, vienīgais risinājums ir dzēst esošo kontu un reģistrēt jaunu. Izvēlieties PIN kodus rūpīgi un neizpaudiet tos nevienam!
Ja mobilā ierīce tiek nozagta un kāds mēģina “uzlauzt” Jūsu kontu, PIN kodi gādā par datu drošību. Ja PIN kods tiek nepareizi ievadīts trīs reizes pēc kārtas, Jūsu konts tiek bloķēts uz 3 stundām. Ja nepareizs PIN kods tiek atkal ievadīts trīs reizes pēc kārtas, konts tiek bloķēts uz 24 stundām. Ja tas notiek vēl trešo reizi, konts tiek neatgriezeniski bloķēts.
Jūsu konti ir drošībā pat mobilās ierīces pazaudēšanas gadījumā
Smart-ID lietotnē netiek saglabātas Jūsu paroles vai PIN kodi.
Elektroniskie paraksti — veiktās darbības derīguma apstiprinājumi — tiek nodrošināti tikai pēc lietotāja identitātes apstiprināšanas. Smart-ID izmanto komplicētu sistēmu, lai nodrošinātu katra elektroniskā paraksta drošību.